Sabtu, 22 Ogos 2009

akU dah Tua..wawa






wah2..tanggal 31 julai 09 genapla umur aku 22 Tahun(22 beb)wawa..tpi aku trima dgan rela hati..dlm reramai geng aku aku je yg da 22 kot..yg laen blum ckup umur lgi..hak99..umur da 22,tpi prangai cam umur 12 thun..kah33(dlm proses berubah)..hri 2 hri jmaat,da smiggu kitorang rncg nk gi kolam air panas ulu lengong..aku on je,lgipon trpksa jdi pmndu huk99..mnurut prancangn 2 buah keta je pegi,keta amir n aku(keta sewa la ha99).antara orng yg pegi dlm prncgan adalh amir,nurul,aiman,aku,ala,syu n anis..sblum pegi sana kitorg sggh lu mkn mlm umh tok syu kt baling..waaa..best..kt umh tok syu aku tnjukkn kpakaran trpndam aku wt ayam tndori n coslow..resepi sndirik..hak99..keta yg aku bwa brtolak lu sbb amir ada klas n diorang brtlak laps mgrib nk elak jem ktanya..(padahal ada muslihat sbliknya huk9)..keta yg aku naik ada ala,syu n anis.kitorang gerak kul 3 lbih..smpai sana dlm kul 5 lbh..beli brang tuk masak n smuanya smpai umh tuk syu dlm kul 7..dlm pada 2 aku tul2 x thu yg shu n jue pon ikut(pndai je korang)..dlm kul 10 mlm diorg smpai n aku ngah bsuh tngn,ttba syu n jue muncul,,trkejut gile..trharu pon ada..2 kira hadiah ulangtahun aku la..ha88..lpas mkn dlm kul 11 kitorang bertolak pegi ulu lenggong,tjuannya nk mndi air panas(bak kata GRAY utk tutup lubang,x thu lubang pe..hak99)..sampai sna dlm kul 12 lbih.Dlm prjalanan nk g amik tiket tba2 aku rasa kepala aku basah sprti disimbah ssuatu,rupa2nya amir smbah ngn air tepung+telur 8 bjik..gilerrr(pndai korang jdi ank wayang erk)...dahla tme 2 ramai gile org..kemaluan perasaan aku..tpi redha je..wawa..rupa2nya diorg dah rncg nk knakn aku tme besday aku..mmg meletop la..dgn bju kotor n mcm2 ada kt kpala aku,aku gagahkan diri tnpa rasa malu masuk dlm kwasan 2..smua org tgok..diorang cari port tuk aku belah kek(pling meletop lilin gnti ngn bunga api)kah88..siap ada mrcun lagi..best la..lpas main mrcun n mkn2 kitorang mndi smpai kul 3 pagi..aku sprti biasa,mndi kolam tuk kanak2 la(xtahan pans beb)..aku sorang je yg tua kt stu,,yg lain smua dak2 kecik taraf adik2..hak99..dlm kul 3 lbih kami brtolk blik USM..mata da mcm kna gam da..bwak keta mcm dlm mimpi..smpai penang kul 5 pagi,lpak kdai mamak jp n aku bwk pnumpang aku gi solat msjd ngeri..meletopkan..(enjoy2 gak,solat x lupa..ha88).ari dlm sejarah la tuk hdup aku,biasanya aku yg bling tepung n tlur kt org tme besday diorng,,skunk aku lak yg kena,,smpai skunk bau tlur x ilang..insaf jap..pe2 pon TERIMA KASIH utuk SYU,JUE,NURUL,AMIR,AIMAN,ANIS,SYU KL,N CIK ALA..

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. hepi new year 2010 and hepi belated birthday. kiranya ni wish untuk 2010 yer..

    BalasPadam