Sabtu, 29 Ogos 2009

aku.....


hai2..he99..permulaan yg x vouge..pagi ni rase boring sangat.Xtahu knpa..bnyak bnda main dlm fkiran ni..tdi ada mjlis brbuka ngn sorang menteri d jbatan menteri..aku pon lupa nama apa tah..tdi sbnrnya aku brlakon je hppy, padahal hati ngah sedih ni..aku tringatkan seseorang.owh..sayu giler..mlm ni layan feeling je lam blik..asgment bertimbun tpi x fkir pon sal 2..hati aku mudah layu ngn bnda2 cmni..aku rndukan saat2 dlu, tpi 2 hnya knangan tggal knangan.bnyak bnda aku buat semenjak 2 mnjak ni supaya hdup aku busy n x pikir bnda2 yg bleh menyingkap knangan silam..mgkin lbih baik melupakan dari mengingati..kadang2 hati aku x mmpu..sampai bla pon x thu..

.....

aku mnyingkap kmbali
suka duka kehidupan ini
hadir bagai mimpi
sekali datang terus pergi
aku x mmpu menahan lagi
sebak, sesak dtg kmbli
aku x mmpu bersin dgn mata trbuka
wlau brkali2 panah menancap d langit tinggi
aku hnya hamba yang hina lagi keji
sampai bila aku harus bgini
aku x pasti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan